W zakładce populacja miasta, dowiesz się jaką część całego miasta stanowią mieszkańcy w zasięgu, jaki ustawiłeś wokół adresu, który analizujesz.

Co więcej, w tym miejscu możesz porównać również liczbę podstawowych punktów konkurencyjnych w zasięgu względem miasta. 

Spójrzmy na przykład, aby lepiej zrozumieć interpretację tych danych.

Porównane są tutaj dwie lokalizacje w niewielkim mieście - dla obu z nich wyznaczony jest taki sam zasięg dojścia pieszo. W pierwszym przypadku widzimy, że w zasięgu znajduje się 6% mieszkańców miasta oraz 2 sklepy konkurencyjne (aż 22% wszystkich sklepów konkurencyjnych w całym mieście). Druga lokalizacja charakteryzuje się większą liczbą mieszkańców w zasięgu (8% populacji miasta) oraz brakiem punktów konkurencyjnych w analizowanym obszarze. 

Na podstawie takiej analizy, porównującej większą ilość adresów w mieście, dużo łatwiej jest podjąć decyzję o najlepszej lokalizacji dla Twojego sklepu. 

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?